המדריך למאורסת הטרייה

אז קודם כל, מגיע לך מזל טוב. את ואהבת חייך החלטתם שזה זה ושהחתונה היא הצעד הבא.

אחרי כל האושר והפרפרים והשיתוף והלייקים, מגיע השלב בו את צריכה להתחיל לתכנן ולהחליט איך בדיוק זה ייראה.

אז כדי שלא תאבדי את עצמך, הנה כמה טיפים למאורסת המתחילה:

כסף גבירותיי, כסף:

תגדירי תקציב. את לא רוצה להתחיל את החיים שלך כאישה נשואה עם חובות, אבל את גם לא רוצה להתקמצן על היום המאושר שלך. חשבי בצורה ריאלית, כמה את יכולה להשקיע מכיסך, כמה הצד השני יכול לתת, כמה המשפחות מוכנות ויכולות לעזור וכן, גם כמה ישימו האורחים בממוצע (תעגלי כלפי מטה, עדיף לא לקחת סיכונים רבים מדי). לאחר שהתקציב שלך פחות או יותר מוכן, תוכלי להחליט יחד עם הפרטנר/ית שלך מה הכי חשוב לכם ועל מה אי אפשר לוותר וכך, תוכלו לחלק את התקציב בצורה הנכונה ביותר. לדוגמא, אני לא מוכנה להתפשר על צלם- יעלה כמה שיעלה, אבל לא אכפת לי להתפשר בנושא הנעליים או על העובדה שאהיה עם שמלה אחת בלבד.

אל תמעכי עם החלומות שלך:

יש נשים רבות שיודעות מראש, עוד מלפני שהן מצאו בן או בת זוג, איך החתונה שלהן תיראה. אבל צריך לקחת בחשבון שיש כאן עוד צד, וצריך לתת לו את האופציה לבוא לידי ביטוי- גם אם זה בדברים קטנים. בן זוגי מאוד רוצה שתהיה מוזיקה שהוא אוהב, ולא מוזיקת מיינסטרים, וזה הנושא  היחיד בו הוא רוצה לקחת חלק. כמובן שאמשיך להתייעץ איתו גם על שאר הנושאים, אבל בנושא הזה ספציפית- אתן לו יותר את הבמה. זה היום של שנינו, וכך אני רוצה שזה ירגיש.

אין מוקדם מדי:

אם יש ספק שאתן בטוחות שאתן רוצות, סגרו אותו מראש. המחירים פחות או יותר נשארים אותו הדבר ואין שום סיבה שתפספסו אותו כי אמרו לכן שמוקדם מדי לסגור. באופן כללי, חודש-חודשיים לפני החתונה אתן תהיו כנראה יותר בלחץ ממה שאתן עכשיו, אז למה לא לסגור הכול בשאנטי ובכיף?

אל תקשיבו לכולם:

לכל אחד יהיה מה להגיד. לחברות, לחברים, למשפחה, לשכנה ממול. תקשיבו, תשקלו, אבל אתן לא מחוייבות לקחת את העצה של אף אחד. החתונה היא שלכן ושל בחיר או בחירת ליבכן ואין שום סיבה שבן אדם אחר, חוץ ממכם, ישתלט על האירוע. גם אם להורים יש המון בקשות והמון עצות ודעות, זה לגמרי בסדר לא “לקחת מהם” את כל ההצעות. אתן לא רוצות להגיע ליום עצמו, כשהכול נראה כמו חלום של מישהו אחר.

תהנו מהרגע:

אחרי הכול, זו תקופה שכנראה לא תחזור, אלא אם כן תתחתנו שוב- אבל גם אז, זה לא יהיה אותו הדבר. תעשו דברים באיזי, תורידו לחץ, תהנו מהרגע, ואל תשכחו- שבסוף האירוע נגמר והחיים מתחילים יחד עם האדם היפה שבחרתם שיהיה לצידכן לנצח.

יש לך עצות נוספות למאורסות הטריות? ספרי לי בתגובות 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תיפרדו מרגעי שתיקה מביכים, דייטים משעממים או דאבל דייט ללא שום מטרה...

עכשיו הגעתם ל "אמת או חובה - גרסת האהבה"!

משחק הקלפים הזוגי כולל 60 קלפים של משימות משעשעות ושאלות שיעזרו לכם להכיר הרבה יותר, ברמה עמוקה יותר.

מלאו את הפרטים בטופס ותקבלו במתנה ישירות אל האימייל שלכם את משחק הקלפים הזוגי!