יומן סודי? כבר לא

קצת לפני תחילת הקיץ, קיבלתי הצעה. יש תוכנית חדשה בערוץ ״כאן11״, שאני חייבת לציין שעושה תכנים מדהימים מאז שהם עשו ׳הפעלה מחדש׳, והמלהקת הזמינה אותי יחד עם היומנים שלי לאודישן בתל אביב.

לא חשבתי שיצא מזה יותר מדי, אבל החלטתי שהגיע זמני לחלוק עם העולם את מי שאני ומי שהייתי, ממש לפני 16 שנה. הגעתי עם יומנים שעסקו בהכל- התבגרות, מראה חיצוני, מדרג חברתי וכן, גם המשפחה שלי, וזה הסיפור שהכי משך את העין לכל המעורבים בתוכנית.

הם רצו לשמוע על אבא שלי, על איך זה השפיע עליי כנערה ועל הבן זוג החדש של אמא שלי, ואיך התמודדתי. כנראה שהם חשבו שתהיה הזדהות רבה ואני, רציתי להוציא מהבטן נושאים שלא דיברתי עליהם בפומבי מעולם. ההורים שלי ואחותי אף פעם לא שמעו את המילים שכתבתי ביומן שלי, עד חמישי האחרון.

התגובות היו מדהימות, אנשים פרגנו ואפילו זרים מוחלטים שלחו לי הודעות וסיפרו כמה הם מזדהים עם המצב הזה, שהם חוו מצב דומה ושעזרתי להם להתמודד בכך שראו על המסך מישהי מדברת על זה בחופשיות.

ואני? מרגישה מלאה, באהבה, בקבלה, באושר, בכיף ובעיקר מרגישה נקייה שהוצאתי מתוכי את הסיפור שלי ועכשיו- אני חופשייה להתחיל מחדש ולשתף את כולם, אין יותר סודות, אין יותר מחבואים, הכל על השולחן.

הנה הקטע לפניכם, אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=h5afBshJVt0&feature=share&fbclid=IwAR0l0yChmFY5W17Pt63QpoC3wRHOgiLteA3FNlaEoXY2ChxKuCaSoFOFEcE
אין לכם כוח לראות הכל 🙂 ? אני החל מדקה 8:00

2 Responses

  1. לאחרונה מצאתי יומן מסע שלי לטיול שעשיתי בדרום אמריקה. כמה מדהים להעלות שוב במיון את האירועים , המילים והחוויות ולחיות אותם מחדש.
    תודה על התזכורת 🙂

    1. איזה מדהים! גם לי יש יומן כזה בדיוק מדרום אמריקה, הכי כיף להיזכר לאחר כמה שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תיפרדו מרגעי שתיקה מביכים, דייטים משעממים או דאבל דייט ללא שום מטרה...

עכשיו הגעתם ל "אמת או חובה - גרסת האהבה"!

משחק הקלפים הזוגי כולל 60 קלפים של משימות משעשעות ושאלות שיעזרו לכם להכיר הרבה יותר, ברמה עמוקה יותר.

מלאו את הפרטים בטופס ותקבלו במתנה ישירות אל האימייל שלכם את משחק הקלפים הזוגי!