למה כדאי לך להתחיל לכתוב?

כתיבה היא כל חיי. היא הכישרון שלי, הסלע היציב שלי, הפרנסה שלי ולדעתי גם חלק מאוד גדול מהאישיות שלי.

אני כותבת בצורה יצירתית מהרגע שלמדתי את הא’-ב’ ולפעמים אני מרגישה שזה הדבר הכי יציב בחיי, במיוחד בשנה האחרונה שהכול יתערער.

בגלל שזה כל כך חשוב לי, הייתי רוצה לשתף אתכן בכמה סיבות למה כדאי גם לכן להתחיל לכתוב,

ולכו תדעו- זו אולי התחלתה של אהבה חדשה בחייכן?

סיבה מס’ 1: הבעת רגשות

יש כל כך הרבה דברים שאת מרגישה, שאת רוצה להגיד, שאת רוצה להביע אל מול האהובים שלך- אבל משום מה, פנים מול פנים, הכול נתקע ומשתתק.

באמצעות כתיבת פתק, מכתב או אפילו הודעת וואטסאפ מושקעת, תוכלו להביע את הרגשות שלכן בצורה מצוינת. אני אוהבת למשל, לכתוב ברכות לכל הימי הולדת שיש בעולם, או ליום שבו אני חוגגת עם בן זוגי שנה, שנתיים ביחד או אפילו ביום האם. המילים שלי לדעתי הן מתנה טובה (למרות שאני קונה גם מתנה, אבל הבנתן 😉 ) כי היא באמת גורמת לאדם שמולי לדעת בדיוק מה אני חושבת עליו, בדיוק מה אני מרגישה אליו, וזו תחושה מדהימה להיות בוודאות מוחלטת אל מול מישהו אחר. 

סיבה מס’ 2: סידור מחשבות וקבלת החלטות

לפעמים המוח שלנו מבולגן ואנחנו פשוט לא מצליחות לחשוב נכון. לא משנה אם זה בנוגע למשהו קטן או גדול, החלטה מכריעה או החלטה קטנטנה, לכתוב את המחשבות שלכן, את האופציות, ההצעות והיתרונות והחסרונות- יכול לעזור להגיע להחלטה נכונה במהירות, ובצורה מסודרת. כשהדברים נמצאים על הנייר וכביכול “בחוץ”, יותר קל לנו לרגע להישען אחורה ולנסות לקבל החלטות- כי בזמן קבלת החלטה או הכרעה של דבר מסוים, לא משנה כמה הוא משפיע או לא משפיע, הראש שלנו ידוע ביכולת שלנו להריץ מלא מחשבות לא קשורות ולבלגן אותנו לחלוטין. הדף, או קובץ הוורד- מה שתבחרו, יכול לעזור לנו ולהיות המראה האובייקטיבית שלנו.

סיבה מס’ 3: תחביב חדש

אפשר לכתוב בכל מקום- מול הים, בבית קפה, בחופשה, במיטה בלילה ואפילו בהפסקה קצרה מהעבודה. זה תחביב שייתן לך חופש לבטא את עצמך, אופציה ללמוד משהו חדש- שיכול לתת לך הרבה מעבר. חוץ מזה, זה תחביב שאמנם מחייב קצת אימון, כי ככל שתכתבי יותר, את תכתבי טוב יותר- אבל גם אם תזניחי את הכתיבה לחודש חודשיים, היא לא תכעס, אף אחד לא יבוא בטענות ואת לא תאבדי את הקצב שלך- כי את יכולה תמיד לחזור לכתוב, המוזה תמיד תגיע ברגע מסוים, אולי אפילו ברגע לא צפוי.

סיבה מס’ 4: פריקת רגשות בריאה

מכירות את הימים האלה, שהכול משתבש ואנחנו כל כך לחוצות ועצבניות שאנחנו מוציאות את זה על האנשים שסביבנו ואחר כך צריכות לעשות סבב התנצלויות?

אז תחשבי על מצב בו את רותחת- ובמקום לצאת על כולם, את כותבת, נרגעת ומשתחררת, בלי לפגוע בעצמך ובאף אחד. הכתיבה עזרה לי המון עם התקפי עצבים שסבלתי מהם כל חיי, הייתי מכריחה את עצמי לשבת ולכתוב את כל הרגשות שלי ואפילו התחלתי ספר שאני כותבת בו רק כשאני עצבנית. בהתחלה הוא התמלא במהירות והיום הוא כבר פחות ב’מועדפים’ במחשב, אבל אני בטוחה שאחזור אלייו בקרוב, היא הכתיבה היא הדבר שהכי מרגיע אותי בעולם.

 

אז מה אומרת, בא לך לנסות להתחיל לכתוב משהו? אשמח שתשתפי אותי ואת תמיד מוזמנת להתייעץ איתי ברשתות החברתיות, או לשלוח הודעה כאן באתר 🙂

עד לפעם הבאה,

ברנדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תיפרדו מרגעי שתיקה מביכים, דייטים משעממים או דאבל דייט ללא שום מטרה...

עכשיו הגעתם ל "אמת או חובה - גרסת האהבה"!

משחק הקלפים הזוגי כולל 60 קלפים של משימות משעשעות ושאלות שיעזרו לכם להכיר הרבה יותר, ברמה עמוקה יותר.

מלאו את הפרטים בטופס ותקבלו במתנה ישירות אל האימייל שלכם את משחק הקלפים הזוגי!