למה לפעמים את צריכה דף חדש?

מכירה את התחושה הזו, שהכל מתהפך? שלא משנה כמה השקעת עד היום, כמה בנית את עצמך, כמה היית מאושרת בחלקך, פתאום מתחיל לנכר בך הספק והכל נראה לך לא נכון.

לי זה קרה קצת אחרי החתונה. הרגשתי שהכל לא נכון לי, שלא משנה כמה התפקיד שלי ‘שווה’ ו’יוקרתי’, הוא כבר לא הדבר שהכי רציתי, הוא כבר לא נוצץ כמו שראיתי אותו בעבר.

אחרי ההבנה הזו, הגיע גם הכעס- מצד אחד, על זה שאני לא מעריכה את מה שיש לי ומצד שני, שאני לא משקיעה מספיק בשביל לחיות את החיים שתמיד חלמתי.

ומה הם החיים האלה? חיי חופש מוחלט, בהם אני כותבת וכותבת ולא עובדת על פי שעון, אלא על פי מוזה. חיים כאלו בהם המילים הכתובות הן כל חיי ואני נותנת למקלדת לסחוף אותי מתי שצריך (ומתי שיש דד ליין, ואני אחת כזו שהכי אוהבת דד ליינים בשביל לפתח מוזה), כותבת על כל מה שאני רוצה, כל מה שמעניין אותי, כל מה שעושה לי טוב.

זו הייתה הסיבה שלי לפתיחת דף חדש, לשינוי הלוק הכללי של האתר שלי. החלטתי להשקיע ולגשת למעצבת אתרים מקצועית, החלטתי לחשוב טוב טוב מה אני רוצה והחלטתי ללכת עד הסוף עם החלום החופשי שלי.

אז אחרי שהסברתי לך את המקום ממנו אני מגיעה,

אתן לך עוד 4 סיבות ללמה לפעמים גם את צריכה דף חדש, ולמה את לא צריכה להרגיש אשמה עם זה:

  1. אם הגעת לטופ של הטופ (אמן בשבילך, אין סיפוק כזה) ואחרי שחגגת את ההצלחה, את מרגישה שאין לך לאן להתקדם והחלום הולך וגוסס- מגיע לך דף חדש.
  2. אם הכל מרגיש לך מאולץ, הבקרים שלך נהיו עצובים וכל הסביבה שלך מושפעת מגורם אחד שמעכיר לך את האווירה, מגיע לך דף חדש. אל תשכחי שמספיק פרי אחד רקוב בסלסלה, כדי שהכול ייהרס
  3. אם האנשים סביבך לא בריאים לך ואת מרגישה שאת בכל יום יורדת עוד שלב ועוד שלב במפלס האושר שלך במקום לעלות, ואין לך על מי להישען- דף חדש.
  4. אם את רוצה לעשות לעצמך סדר, לא בהכרח לחסל הכל, אלא לשנות אווירה מסויימת או משהו אחד אצלך- קטן או גדול ככל שיהיה, תפתחי דף חדש וקחי אליו את מה שכן טוב לך. את מה שמכאיב וקשה ולא נעים, השאירי מאחור בדף הקודם.

אז בברכת חדש ומחודש אני שמחה להציג לכם את עיצוב האתר החדש שלי ואת הפוסט הראשון בו.

מעכשיו אני ממשיכה לחלום בגדול, יחד איתכן, יד ביד.

מוזמנות להגיב לי מה חשבתן על העיצוב ובנוסף, מתי הרגשתן בחיים שאתן חייבות דף חדש?

 

עד לפעם הבאה,

ברנדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תיפרדו מרגעי שתיקה מביכים, דייטים משעממים או דאבל דייט ללא שום מטרה...

עכשיו הגעתם ל "אמת או חובה - גרסת האהבה"!

משחק הקלפים הזוגי כולל 60 קלפים של משימות משעשעות ושאלות שיעזרו לכם להכיר הרבה יותר, ברמה עמוקה יותר.

מלאו את הפרטים בטופס ותקבלו במתנה ישירות אל האימייל שלכם את משחק הקלפים הזוגי!